Nog even..! - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van Annemijn Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Nog even..! - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van Annemijn Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Nog even..!

Door: Annemijn

Blijf op de hoogte en volg Annemijn

13 Augustus 2014 | Nederland, De Kwakel

Nog eventjes en dan is het zover! De 18e vertrek ik voor ruim 4 maanden naar Oostenrijk om daar voor mijn minors naar school te gaan. Komt nu steeds dichterbij..!

In Oostenrijk zal ik naar de Fachhochschule Vorarlberg (FHV) in Dornbirn gaan en ik zal daar de lessen voor de opleiding Social Work volgen, hetzelfde wat ik hier in Nederland doe!

Mijn kamer is al geregeld, ik kom in een van de drie internationale studentenhuizen in Dornbirn, op 15min loopafstand van de school. Ook weer iets heel nieuws, nu ineens mijn eigen (mini) huishouden!

Ik zal regelmatig hier een verhaal en foto's plaatsen om te vertellen waar ik allemaal mee bezig ben! Het volgende zal vanuit Dornbirn zijn..!

Liefs xx Annemijn

  • 13 Augustus 2014 - 15:00

    Geranne:

    Ja Crash, bijna is het zover. Super leuk, uitdagend en leerzaam voor jou! En toch een beetje jammer voor mij als achterblijver. Maar: Ik ben super blij voor je en hoop dat je daar een heel goede tijd gaat hebben! Maar dat wist je al......xx

  • 13 Augustus 2014 - 23:01

    Arnold:

    we zijn alvast op verkenningstocht in Oostenrijk :)
    het regent momenteel heel veel, dus ik zou zeker je regenjas maar meenemen!
    als het weer hier beter wordt rijden we volgende week in jouw nieuwe woonplaats
    veel voorpret met het inpakken van je hutkoffer(s)
    en ga vast maar nadenken over een Kaiserschmarnn, een Strammer Max en een Heiße Liebe :P

    groetjes
    x Arnold

  • 16 Augustus 2014 - 21:42

    N. Verhoef:

    Bijna klaar voor vertrek. Erg leuk om naar het buitenland te gaan. Als ik er aan denk zou ik ook mijn
    koffers willen pakken. Maar er zijn nu andere dingen die belangrijker zijn om toch maar thuis te
    blijven.
    In gedachten reis ik mee en gebruik mijn pseudoniem, dan wordt het niet zo officieel.
    Maandag een goede vlucht en behouden aankomst!
    Bedankt dat je vanmorgen nog even persoonlijk afscheid kwam nemen.
    Veel lieve groeten van ons beiden, Nanja.

  • 27 Augustus 2014 - 20:07

    Yvette:

    Hoi Annemijn,

    Hoop dat je het een beetje naar je zin hebt, denk aan je en maak er een leuke tijd van!

    Liefs Yvette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Kwakel

Annemijn

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 5271

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 23 December 2014

Dornbirn!

Landen bezocht: