Het is begonnen!! - Reisverslag uit Dornbirn, Oostenrijk van Annemijn Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Het is begonnen!! - Reisverslag uit Dornbirn, Oostenrijk van Annemijn Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Het is begonnen!!

Door: Annemijn

Blijf op de hoogte en volg Annemijn

30 Augustus 2014 | Oostenrijk, Dornbirn

Lieve Allemaal!

Na dit weekend ben ik alweer twee weken in Oostenrijk! De tijd gaat erg snel, veel nieuwe indrukken, ervaringen en mensen!

Dornbirn is een leuke stad, niet super groot, maar wel alles heel dichtbij! De bus stopt voor mijn huis en ik kan verder bijna alles met de fiets of lopend bereiken..

In mijn studentenhuis zitten wij nu met ongeveer 25 uitwisselingsstudenten! Het is een leuke groep met mensen uit Amerika, Noorwegen, Zweden, Finland, Chili, Rusland en Nederland. In totaal zijn er 84 uitwisselingsstudenten die dit semester aan de Fachhochschule Vorarlberg (FHV) gaan studeren! Naast een 45-jarige vrouw, ben ik de enige uitwisselingsstudent die Social Work gaat volgen, iedereen doet of International Buisiness of Megatronics. Ik start op 11 september, dus ik heb nu nog even een tijdje vrij!

Afgelopen week heb ik de introductieweek vanuit school gehad. Dit was erg leuk! In de ochtenden in groepen verdeeld en het gehad over cultuur, cultuurverschillen. En verder een wandeltocht, welkomsfeest en een kroegentocht! De school is mooi en modern, en met mijn studentenpas heb ik 24u per dag toegang tot het gebouw voor bijvoorbeeld de computer! Dus dat is heel handig!

Mijn internet in mijn huis was tot eergisteren echt heel slecht, wij moesten naar een ander huis of een andere plek om internet te zoeken. Nu hebben we een redelijke verbinding, maar dat gaat als goed is nog veranderen!

Ik heb het erg naar mijn zin en heb hele leuke mensen ontmoet! Ik zal binnenkort weer een stukje schrijven en wat foto's plaatsen!

Fijn weekend!

xx Liefs Annemijn

  • 01 September 2014 - 14:15

    Yvette:

    Hoi Annemijn,

    Fijn dat je het naar je zin hebt, het ziet er allemaal heel gezellig uit!!!
    Leuk stadje, en een hele mooie omgeving.

    Geniet van alles, en heel veel plezier.

    Lieve groet yvette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Dornbirn

Annemijn

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 5276

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 23 December 2014

Dornbirn!

Landen bezocht: